TESTIMONI KONSUMER JUS DIVAS

TESTIMONI KONSUMER JUS DIVAS

Di sini Admin nak bagi korang tengok sendiri, testimoni pelanggan kami, haaa mcm mcm hal 🙂

tak diet x jaga pemakanan pun tp turun 1 kg
baru minum 3 hari dah hilang 4kg weyh .. admin pun teruja baca testimoni pelanggan kami yg kelakar2 ni pun ada.. terima kasih pada pelanggan kami kerana sudi share testimoni dgn kami 🙂
yg ni baru cuba sebulan dah nampak perubahan bentuk bdn, dari 145kg skrg dah 137.8 kg

tengok kakak kita ni da hilang 15 Kg tau , sakit kaki pun da takde lagi… haaaa best ke best?




dulu tak boleh pakai baju kurung sekarang da boleh pakai semula… hilang 5 kg!!!!


yang paling best boleh mencairkan lemak tanpa perlu bersenam
Perut Kempis badan ringan… perghhhhhhhhh
Masalah kelenjar payudara hilang tanpa sedar
kebas-kebas tangan pun pulih …fuhhh bior betul ni?

Alhamdulillah batu karang pecah dan keluar ….. syukur..
hari2 buang air besar…. guys…perut lawas!!
asyik buang angin je, melawaskan pulak tu … seronok nyaaa … 🙂

baru minum 1 botol ..dah Turun 4 kg.. alhamdulillah syokkk kan??
Rasa lebih kenyang badan bertenaga uols !!!!

Tak rasa lapar pun.. Ya Allah bestnyaaaaaa 🙂
tengok akak kita ni kuruskan ?

0 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *